Dost Zıt Anlamlısı, Dost Zıttı Nedir, Dostun Zıt Anlamı

Dost kelimesinin zıt anlamlısı düşman, hasım kelimeleridir.

Dostun eş anlamlısı bacanak, gacı, muhip, refik, sevgili, yar, yoldaş, zamazingo, zamkinos sözcükleridir.

Dost sözcüğünün zıt anlamının (Dostun karşıt anlamlısının) doğru olmadığını düşünüyorsanız lütfen yorum yazarak bize bilgi verin.

Aşağıdaki kelimelerden hangisi ilginizi çekiyor?:
Yaşa | Buhran | Avam | Boyun eğmek | Yadsıma | Batar | Zihaf | Planlı Ekonomi |

Sizce Dost kelimesinin zıt anlamı nedir?


zıt anlamlı kelimeler testi

Yorum Yaz

 
1000
 

Yorumlar (66)

Gravatar
Nejla der ki...
Borç zit anlami neymis bilen varmi
Admin:
Borcun zıttı alacak kelimesidir.
Gravatar
Nejla der ki...
Dostun zit anlami dusmandir
Gravatar
Ela Gamsız der ki...
Düşman ve hasım bence doğru cevap vermişsiniz. Aferim tüm başarılı öğrencilere. :)
Gravatar
Melike Avcı der ki...
dostun zıttı diye öğretmen bana sormuştu doğru cevap vermişim :)
Gravatar
ali der ki...
Çok güzel
emanetin zıt anlamı ne
Gravatar
seda yenialaca der ki...
bencede doğru
Gravatar
eylül der ki...
Arkadaşlar acil diri zıt anlamı nedir lütfen cevaplayın cevaplayanlara şimdiden çok teşekkür ederim
Admin:
Diri zıt anlamı ölü, cansız, bitkin sözcüğüdür.
http://diri.zitanlamlisi.com/
Gravatar
Elanur işliyen der ki...
Dost un zıt anlamı nedir
Gravatar
ali der ki...
her kese iyi geceler(: cumartesi günü görüşelim
Gravatar
Nehir Elif der ki...
arkadaşlar kusursuz dost yoktur.
Gravatar
Nisanur derki der ki...
VALA ZIT BULAMADIM
Gravatar
adasadadadasdskladp skap der der ki...
adasdsadsadas der ki adam olan kötü olur demiş
Gravatar
kağan der ki...
yaşıyor kelimesinin zıt anlamlısı ne
Gravatar
Huseyin der ki...
Acının acının zıt anlamlısı nedir
Gravatar
mehmet ali acemi der ki...
çocuklar yeni katıldım
Gravatar
Kara kedi Adrian der ki...
Doğru cevap budur gençler
Gravatar
yunus emre talay der ki...
nee gözükmüoki
Gravatar
yaren der ki...
benim söylicem hiç biri çıkmıyo
Gravatar
arda cem fırat der ki...
sorumun cevabını alamadım
Gravatar
Medine polat der ki...
Bu sorular çok güzel
Gravatar
Çağlar der ki...
Dost-dusman -hasım
Gravatar
isimsiz der ki...
Çağlar çok sağol
Gravatar
MAHMUT der ki...
GÜZEL ABİ
Gravatar
Çağla der ki...
Dost _düşman demek
Gravatar
Selena der ki...
İyilikler gücü
Gravatar
Tsli der ki...
Çok güzel bir siteymiş benden tam not
Gravatar
Dj tarkan abi der ki...
bende beğendim Tsli.Benden on yıldız. Yüznumara
Gravatar
Muhammet der ki...
Çok güzell
Gravatar
yağmur der ki...
dosttun zıttı nedir
Gravatar
Eren der ki...
dostun zıttı düşman
Gravatar
Dj Tarkan abi der ki...
dostun zıttı düşmandır canım
Gravatar
Enes Batur Sungurtekin der ki...
Buraya bidaha gelme benim kanalıma abone ol
Gravatar
Büşra Nur tilaver der ki...
Valla ben bu sayfadan hoşlandım
Gravatar
tuba der ki...
thanks ........ aslında biliyordum da ........
Gravatar
kardelen der ki...
lo zaman niye baktık kızın
Gravatar
büşra fatmanur bedir der ki...
dostun zıttı yoki
Gravatar
cenk der ki...
dost un hsım
Gravatar
HADİSE der ki...
DERLER Kİ

DOST KÖTÜ GÜNDE DÜŞMANIŞ DEMİŞLER AMA BU BELLİ OLMAZ DEMİ TATLIMMMMMMM
Gravatar
ilayda der ki...
muhteşem
Gravatar
Canan der ki...
Sağol işime yaradı tuğba
Gravatar
Naz der ki...
Çok işime yaradı
Gravatar
bensu gül tunç der ki...
dost un anlamı nı bilmiyoruz ki
Gravatar
damla der ki...
çok teşekkürler
Gravatar
aleyna der ki...
Doğru çıktı helal internete ha hai
Gravatar
mehmet der ki...
çok iyi
bir yer
Gravatar
nevra der ki...
admin kim
Gravatar
Dj Tarkan abi der ki...
Abmin bu sitenin en iyi yorumcusudur.
Gravatar
Tuba der ki...
Dodost -düşman
Gravatar
yağmur der ki...
akşam kelimesinin zıttı nedir
Gravatar
yağmur der ki...
akşam kelimesinin zıttı nedir
Gravatar
efe der ki...
dostun zıt anlamlısı nedir
Gravatar
ali der ki...
Dostun zıt anlamlısı nedir?
Gravatar
Selin der ki...
Dostun karşıt anlamı ne?
Gravatar
özge gürel der ki...
ya zıt anlamlısı yok bu ne
Gravatar
admin der ki...
Yukarıda kırmızı harflerle yazıyor görmüyormusun?
Gravatar
efe kan kuru der ki...
haklusın admin çok haklısın
Gravatar
sani arda elçin der ki...
zıt anlamlı kelimeleri araştıracağım
Gravatar
Dilara Ateş der ki...
zaten aynı şey olur ipek
Gravatar
Azra nur diyor ki der ki...
Bende katılıyorum
Gravatar
ayşegül der ki...
bencede doğru bir bilgi
Gravatar
idil der ki...
Dilara sana katılıyorum
Gravatar
ipek der ki...
düşman sözcüğü arkadaş kelimesininde zıttı oluyormu peki ?
Gravatar
Nazlı aksu der ki...
Bence mantıklı çok işime yaradı
Gravatar
emir der ki...
bu neyin kafası
Gravatar
Dj Tarkan abi der ki...
emir sen neyin kafası demişsin ya bende onun ceyaplıyacaktım.SÜTLÜ köpüklü kafası ,tam senlik
Gravatar
ali der ki...
bu neyin kafası diyen emre var ya. o neyin kafası değil, o beygir kafası